
Ինչպե՞ս ստանալ ծառայություններ
-
-
- Գործող գնացուցակով՝ կանխիկ և ոչ կանխիկ
- Ապահովագրական ընկերության երաշխավորությամբ՝ բժշկական ապահովագրության առկայության դեպքում
- Պետական պատվերի շրջանակում՝ բժշկական կենտրոնում որպես պոլիկլինիկայի շահառու գրանցված լինելու դեպքում։
-
Ցանկացած պարագայում մեր յուրաքանչյուր այցելուի համար ստեղծվում է էլեկտրոնային պատմագիր, և դրանում զետեղվող նրա առողջության վերաբերյալ ամբողջ տեղեկատվությունը հուսալիորեն պահպանվում է։
Բուժումները կատարվում են համաձայն միջազգային գործելակարգերի և ուղեցույցների, ինչի նկատմամբ շարունակական վերահսկողություն է սահմանում որակի ծառայությունը։
Բուժական բոլոր դեպքերը կրկնակի վերահսկվում են բաժանմունքի ղեկավարի, կլինիկայի ղեկավարի կամ բուժական գծով տնօրենի կողմից։
Գործում են բարդ դեպքերի համատեղ քննարկման կարգ և օտարերկրյա մասնագետների ներգրավման ծառայություն։ Մեր պացիենտի համար դա նշանակում է՝ գանգատների ի հայտ գալուց և ախտորոշումից հետո առողջության լիարժեք վերականգնում ամենասեղմ ժամկետում և ֆինանսական բեռի գրագետ կառավարում։