Skip to content

Հաճախորդների սպասարկման բաժնի եվ զանգերի կենտրոնի ղեկավար

Պարտականություններն են՝

        • հաճախորդների սպասարկման բաժնի և զանգերի կենտրոնի աշխատանքի կազմակերպում և ընդհանուր վերահսկողություն
        • աշխատանքային ծանրաբեռնվածության բաշխում
        • բաժնի աշխատողների ընտրություն, ադապտացիա և ուսուցում
        • KPI չափանիշերի հաշվարկում և վերլուծություն
        • հաճախորդների սպասարկման որակի ընտրողական վերահսկողություն
        • կոնֆլիկտային իրավիճակների լուծում
        • սպասարկման ալգորիթմների և սկրիպտների մշակում,
        • հաճախորդների բողոքների հետ աշխատանք,
        • էլեկտրոնային բազաների և այլ փաստաթղթերի անսխալ վարման վերահսկում։

Պահանջվող որակավորումներ, գիտելիքներ՝

        • մարդկանց հետ աշխատանքի փորձ
        • գործառնությունների (ամենօրյա ընթացիկ աշխատանքների) օպերատիվ կառավարում
        • հաճախորդների հետ հարաբերվելու ունակություն
          բիզնեսի զարգացում բնագավառում
        • հայերենի գերազանց և առնվազն մեկ օտար լեզվի իմացություն
        • համակարգչային MS Office ծրագրերի իմացություն։

Դիմելու ընթացակարգը՝  

Առցանց լրացրեք կից դիմում-հարցաթերթիկը և ուղարկեք՝

https://bit.ly/2PNI4dt